سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

92/12/12
10:49 ص

صورت مسئله: نام کاربری و کلمه عبورتان صحیح است. اما هر بار که این اطلاعات را وارد می کنید، نمی توانید وارد سیستم شوید و دوباره صفحه ورود ظاهر می شود.

 

گاهی اوقات علی رغم اینکه از صحت نام کاربری و کلمه عبور خود اطمینان دارید، بازهم نمی توانید وارد سیستم شوید. معمولا دلیل اصلی این اتفاق، تنظیم نبودن ساعت و تاریخ کامپیوتر شماست. طبق دستورالعمل گام به گام زیر می توانید مشکل را برطرف کنید.

 

1-  بر روی ساعت کامپیوتر، در گوشه پایین سمت راست، دوبار کلیک کنید تا صفحه تنظیم ساعت باز شود.

 

2- ساعت سیستم را به صورت دقیق وارد کنید. بسته به تنظیمات سیستم شما ممکن است ساعت در قالب 24 ساعتی و یا 12 ساعتی نمایش یابد. در حالت 12 ساعتی، به عبارات زیر دقت کنید.

AM یا ق.ظ = قبل از ظهر.

PM یا ب.ظ= بعد از ظهر

 

3- تاریخ سیستم خود را از روی تقویم، دقیقا تنظیم کنید. معمولا تاریخ به صورت میلادی وارد می شود و بعضی از کارگزاران متوجه نبوده و تاریخ هجری شمسی را وارد می کنند.


4- در بالای صفحه بر روی گزینه TimeZone کلیک کنید. طبق تصویر، در کادر بالایی گزینه GTM+3:30 TEHRAN را انتخاب و حتما تیک پایین صفحه رو بردارید.


5- ممکن است در بالای صفحه گزینه Internet Time  وجود داشته باشد. در این صورت ، روی آن کلیک کرده و تیک داخل صفحه را نیز به مانند تصویر زیر پاک کرده و نهایتا روی دکمه OK کلیک کنید.




ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ