سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

92/12/6
12:9 ع

اگر شما هم از آن دسته از کارگزارن هستید که عملیات توزیع کود خود را انجام داده اید و اکنون خواهان پرداخت کارمزد هستید، باید صورتحساب خود را تسلیم شرکت نمایید. در این آموزش نحوه ساخت صورت حساب جدید آموزش داده می شود.

 

در پایان هر دوره مالی، اگر خواهان دریافت کارمزد هستید، نیاز است عملکرد توزیع خود را به شرکت ارائه کنید. برای این منظور بایستی تمام حواله های تحویلی به کشاورزان را قبلا در سیستم ثبت کرده باشید و سپس این حواله ها را دسته بندی کرده و در قالب صورتحساب به شرکت ارائه دهید.

در این آموزش، شما فرا خواهید گرفت چگونه یک صورتحساب جدید ایجاد کنید و حواله هایی را در آن قرار دهید. برای این منظور طبق گامهای زیر عمل کنید.


1-       با نام خود وارد سیستم توزیع هوشمند کود شوید و در منوی حواله ها، گزینه صورت حساب کارگزاران را انتخاب کنید. صبر کنید تا صفحه مورد نظر بارگزاری شود. 

2-      در صفحه صورتحساب ها، شما می توانید صورتحساب جدید ایجاد کنید و یا صورتحسابی قبلی را رویت و ویرایش کنید. در اینجا هدف ما ساخت یک صورت حساب جدید است پس بر روی گزینه «ایجاد صورتحساب جدید» کلیک کنید تا صفحه مورد نظر بارگزاری شود.


3-       در قسمت شماره صورتحساب، یک شماره بنویسید. چون این اولین صورتحساب شماست پس عدد 1 را وارد کنید. برای صورت حسابهای بعدی، شماره ها را تغییر دهید.


4-      در قسمت تاریخ، به صورت کامل تاریخ را وارد کنید.


5-      بر روی آیکن جستجو در گوشه پایین سمت چپ، کلیک کنید تا حواله هایی که ثبت کرده اید لیست شوند.


6-      برای ثبت این صورتحساب حداقل باید یکی از حواله ها را تیک بزنید وگرنه عملیات اضافه کردن صورت حساب کامل نمی شود.


7-      بعد از تیک زدن حواله های این صفحه، بر روی دکمه اضافه در بالای صفحه کلیک کنید تا این صفحه بسته شود و به صفحه اصلی برگردید.

مراحل اضافه کردن صورتحساب جدید انجام شد و اکنون شما یک صورتحساب دارید. ممکن است بخواهید حواله های بیشتری را به این صورتحساب اضافه کنید. برای این منظور به آموزش «اضافه کردن حواله به صورتحساب»  در اینجا مراجعه کنید. به یاد داشته باشید که در هر صورتحساب می توانید تا 250 حواله را ثبت و به امور مالی تحویل دهید.

 



ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ